Naar Shoppagina.nl
Kennisbank
/ Shoppagina-mail
Shoppagina-mail
Hoe kan ik Shoppaginamail aanvragen?
Dit kan via de knop E-mailadressen in je profiel op shoppagina.nl. Een mailbox bij Shop...
Hoe kan ik mijn email aan Microsoft Outlook koppelen?
Alle gegevens die aangehaald worden in onderstaande stappen kun je inzien als je ingelogd bent op...
Hoe kan ik mijn email op mijn iOS telefoon koppelen?
Op een iOS telefoon staat standaard een email app, hieronder zie je de benodigde stappen om hierm...
Hoe kan ik mijn email met BlueMail (app) koppelen (android & iOS)?
BlueMail is te gebruiken op Android en iOS, download de app en volg de onderstaande handleiding o...
Ik wil mijn doorstuurmailadres aanpassen. Waar kan ik dit doen?
Je kunt je doorstuuradressen aanpassen via de knop E-mailadressen in je Shoppagina-profiel. ...
Ik wil mijn Shoppaginamail in Outlook of Thunderbird gebruiken. Welke instellingen moet ik invoeren?
De instellingen die je nodig hebt om Shoppaginamail in het mailprogramma van je keuze te kunnen g...
Mijn Shoppagina-mailbox raakt vol, en e-mail verwijderen of archiveren gaat niet lukken. Kan ik extra ruimte krijgen?
Standaard krijg je wanneer je Shoppaginamail hebt aangeschaft een mailquotum van 1 Gb. Wij kunnen...
Hoe kan ik Shoppaginamail opzeggen?
Dit kun je doen door ons te mailen op support@shoppagina.nl. Wij zeggen de mailbox dan voor je op...
Een mail die is verzonden naar mijn doorstuuradres is niet aangekomen. Waar kan dit aan liggen?
Dit is lastig te zeggen, aangezien er ook bij je mailprovider van alles kan gebeuren. Soms komt h...
Kan ik mijn doorstuuradres ook als afzender gebruiken?
Dit is helaas niet mogelijk. Een doorstuuradres is feitelijk niet meer dan een doorverwijzing. Wi...
Ik ontvang geen (bestelbevestiging) email, hoe los ik dit op?
Om ervoor te zorgen dat je de emails van je webshop weer goed ontvangt dienen we enkele stappen t...