Naar Shoppagina.nl
Kennisbank
/ Abonnement
Abonnement
Hoeveel artikelen kan ik plaatsen?
Het aantal producten dat je in de webshop kunt plaatsen is afhankelijk van het pakket dat je hebt...
Ik ga producten aanbieden via dropshipping. Kunnen jullie een koppeling met mijn leverancier verzorgen?
Omdat er alleen in Nederland en Vlaanderen al vele honderden dropshipleveranciers actief zijn en ...
Kan ik een Nederlandse webwinkel beginnen vanuit het buitenland?
Ja dit kan, let er wel op dat je aan alle wettelijke vereisten en de juiste BTW afdracht zorgt.
I don't speak or understand Dutch and would like to use your services. Can you also offer the software in English?
We can change the core language of both the online shop and the dashboard to English, so that you...
Mijn adresgegevens of rekeningnummer kloppen niet meer. Hoe kan ik deze wijzigen?
Je kunt je persoonlijke gegevens ten allen tijde zelf wijzigen via de knop Mijn gegevens in je Sh...
Ik wil het e-mailadres waar Shoppagina mij facturen en informatiemails op stuurt wijzigen. Hoe kan ik dit doen?
Stuur ons even een mailtje op support@shoppagina.nl vanuit het 'oude' mailadres en vermeld hierin...
Het lukt me niet om me te registreren bij Shoppagina. Wat kan ik doen?
Een paar veelvoorkomende problemen zijn:De domeinnaam is bezet. Is het jouw domeinnaam, dan kun j...
Hoe betaal ik mijn abonnement aan Shoppagina?
Het abonnementsgeld wordt iedere maand automatisch geïncasseerd van je bankrekening. Mocht dit om...
De automatische incasso is mislukt. Kan ik het openstaande bedrag ook zelf overmaken?
Dit kun je doen op rekeningnummer NL24 INGB 0009 0428 98 ten name van Shoppagina in Utrecht. Verg...
Er klopt iets niet op mijn factuur. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via support@shoppagina.nl en omschrijf hierin wat er precies niet klopt. ...
Ik kan mijn openstaande facturen niet in één keer betalen. Kan ik een betalingsregeling krijgen?
Het beste is hier om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via support@shoppagina.nl. Leg ...
Ik wil mijn abonnement upgraden of downgraden. Hoe werkt dit?
Je kunt je abonnement zelf upgraden naar een hogere abonnementsvorm via de knop Pas je pakket aan...
Ik ben nog geen 18 jaar. Mag ik een webshop beginnen bij Shoppagina?
Ook voor jou als jonge ondernemer willen wij een platform bieden waarmee je jouw producten op een...
Ik ben een oude factuur kwijt. Kan ik deze ergens terugvinden?
Je hele factuurgeschiedenis is altijd in te zien via de knop Mijn facturen in je Shoppagina-profi...
Hoe zit het met het contract en de opzegtermijn van het abonnement?
Je contract is altijd per maand op te zeggen. Bijvoorbeeld: Je wordt op 16 januari klant en zegt ...
Waar kan ik inloggen op mijn profiel en/of mijn webshop?
De knop om in te loggen op je Shoppagina-profiel vind je rechts bovenaan onze homepage, www.shopp...
Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuwe krijgen?
Je kunt je wachtwoord zowel voor het profiel als voor de webshop resetten met de link Wachtwoord ...
Wat heb ik nodig om een webshop te kunnen starten bij Shoppagina?
Je hebt hiervoor een geldig adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankrekeningnummer nodig. Een i...
Hebben jullie een overzicht van zaken waar een beginnende webwinkelier aan moet denken?
Op onze homepage vind je een artikel waarin enkele belangrijke zaken worden uitgelicht die komen ...
Wat zijn de verschillen tussen de drie pakketvormen die Shoppagina aanbiedt?
Behalve de productlimieten (250 voor Basis, 1000 voor Extra en 5000 voor Geavanceerd) heb je bij ...
Wat houdt het probeerpakket precies in?
Het probeerpakket geeft je de gelegenheid om dertig dagen kosteloos te snuffelen aan en te experi...
Ik wil een product gaan verkopen via Shoppagina, maar wil zeker weten of het wel legaal is. Wat zijn jullie regels?
Als vuistregel gebruiken wij dat wanneer het wettelijk is toegestaan, dan staan wij het ook toe. ...
Mag ik meer dan één webshop bij jullie afnemen?
Natuurlijk! Wel moet je deze aanmaken met een ander mailadres dan waarmee je je oorspronkelijke w...
Kan de inhoud van mijn webshop worden gekopieerd?
Wanneer je besluit om een extra webshop bij ons af te nemen omdat je bijvoorbeeld ook een andere ...
Ik heb me vergist en heb onbedoeld een groot deel van de inhoud van mijn webshop verwijderd. Kunnen jullie dit terugzetten uit de back-up?
Wanneer het duidelijk is dat het erg veel werk zal zijn om alles zelf te herstellen kunnen wij de...
Ik wil ruimte voor meer producten in mijn webshop. Is dit mogelijk?
Ja, dat kan! Hoe hoger het abonnement wat je afneemt, hoe meer producten je in je webshop kwijt k...
Ik wil de ‘Powered by Shoppagina’-link onderaan mijn webshop verwijderen. Kan dit?
Het verwijderen van de footerlink is een betaalde uitbreiding die je kunt aanschaffen via het men...
Ik wil alles uit mijn webshop verwijderen en opnieuw beginnen. Hoe kan ik mijn pagina resetten?
Dit kunnen wij voor je doen. Stuur ons een e-mail op support@shoppagina.nl vanaf het mailadres wa...
Ik ga stoppen met mijn webshop. Hoe kan ik opzeggen?
Opzeggingen kunnen we alleen per e-mail in behandeling nemen. Stuur ons je verzoek op support@sho...
Ik heb opgezegd, maar wil toch verder met mijn Shoppagina. Hoe kan ik mijn opzegging annuleren?
Om je opzegging in te trekken kun je ons een e-mail sturen op support@shoppagina.nl. Dit kun je h...
Ik ga stoppen met mijn webshop. Hoe kan ik opzeggen?
Opzeggingen kunnen we alleen per e-mail in behandeling nemen. Stuur ons je verzoek op support@sho...